FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Alla ogillar listan. Är det kanske lite avundsjuka som hänger i luften?
Nä skämt åsido, det känns som att listan baseras på de som har betalat mest till IDG, med några undantag =). Flera sidor som är med har inte uppdaterat sin teknik på flera år. Skandal!
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Årets "intetsägande lista med sajter alla redan känner till" är härmed släppt.
IDG har inte haft god koll på webben sedan förra årtusendet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är nominerad med min sida iaf, och jag är överlycklig (Garaget.org).
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Man kan ju snabbt ställa sig frågan varför man valt att inte nominera något som egentligen konkurerar med IDG.s egna verksamhet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med andra, det handlar om stora sidor, inte "de bästa" sidorna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blev glatt överraskad när Stigoteket var med på listan över de nominerade i Hälsa & Livsstil.
Känns knepigt att konkurrera med utsidan, sjukvårdsupplysningen, arla och Vårdguiden bland annat... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Nåt som även det är rätt idiotiskt ifrån IDG:s sida är att länkarna i artikeln inte ens är klickbara - va fan är det egentligen, nog för att många av adresserna är så pass kända att man redan känner till sidorna sedan länge, men om man nu mot förmodan hittar nåt som verkar intressant...
Snacka om att sparka lite på de nominerade - för övrigt vore det kul att veta hur mycket tid de egentligen lagt ner på att knåpa ihop den där listan - jag tippar cirkus en fikarast... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Pinsamt, pinsamt, som sagt..
- Flera sidor på listan som är riktigt dåliga. - De sidor som inte hör hemma i någon av deras 10 fyrkantiga kategorier.. kan inte de vara bäst då? :P ps. idg.se var inte med på media-listan - betyder det att de själva tycker sidan är kass ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ja den listan var inte mycket att hurra för
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad gör en sida BÄST? Subjektivt naturligvis.
men, det verkar va en del här som vet det. Lista på några tack. ....och viktigast, motivera varför sidorna på "din" lista är BÄST. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|