Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


one letter domän .SE

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-11-12, 21:46 #11
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Originally posted by Qion@Nov 11 2007, 23:49
Hej,
Jag vet att ni moderatorer är till för att hålla ordning så att inte forumet spårar ur totalt. Men vad är meningen med ett forum om man inte kan diskutera saker? Jag menar att det är helt lönlöst att diskutera överhuvud taget. Man kan ju alltid söka efter svar någon annanstans, vi kan ju skippa wn totalt och bara använda google i framtiden. Om det nu är så att folk svarar i tråden så tycker dom ju inte att den var onödig.
Precis som du säger så måste vi moderatorer hålla ordning här, bl.a. för att vi inte ska översvämmas av ämnen från nya medlemmar som ställer frågor som diskuterats otaliga gånger tidigare. Att tolka detta som att vi inte vill ha diskussioner är fel. Vi vill givetvis att frågorna diskuteras men att de då gärna hålls ihop i liknande, gamla, trådar/diskussioner just för att öka möjligheten till samlade och sakliga diskussioner för läsare som vill lära sig utan att hoppa runt mellan en mängd olika trådar där ämnet tas upp från noll gång på gång.

Citat:
Där föll poletten ner. Jag var ganska trött när jag upptäckte detta och tänkte inte ens tanken att det var en länsdom. jag tänkte att g.se var domänen. Och jag ska jobba på ett av nordens största webbhotell =).
Tack för alla svar och jag ber om ursäkt för att jag tog upp några kb extra på wn:s servrar med onödig information.
Skulle du sökt i forumet så skulle du fått samma svar - men med mer utförlig information och dessutom mycket snabbare eftersom du inte behövt vänta tills någon skrivit. Hänvisningarna var ett sätt för att låta folk som är intresserade i ämnet på ett smidigt sätt kunna återkoppla till det som diskuterats då.

Skulle din tråd varit helt onödig skulle vi tagit bort den. Vi behöver dock allihopa påminnelser om att använda sökfunktionen nu och då. Och den här tråden fungerar antagligen bäst som sådan. Hursomhelst, bra att du fått svar på din fråga.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-12, 22:29 #12
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Så är även jag påmind...
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
Xamda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-13, 02:38 #13
A.Os avatar
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
A.Os avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
jag ska tänka på det i fortsättningen.
A.O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017