FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressanta tankar. Jag släpper Adnet antagligen inom två veckor, kommer likna adtrade men ändå inte.
Hela systemet är klart, det som är kvar är lite smått designarbete och ska integerera det sista av nyhetssystemet, sedan är allt klart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.recycler.se/ Betyg/omdömen på köpare och säljare: http://www.recycler.se/traderratings.php?u=1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har faktiskt lagt upp en del av det som fanns kvar på lagret när vi stängde ner Recycler - en massa servrar, rackskåp, nätverksutrustning och sånt. Tänkte att det är en bra start för sajten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Bra domän annars ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Nä - företaget finns kvar.
Vi jobbade åt ett amerikanskt finansbolag som har en enorm leasingportfölj - många datoråterförsäljare använder just detta företag för att erbjuda leasingavtal åt sina slutkunder. Även kedjor som Office, Carl Lamm etc använder samma leasingbolag. Tyvärr (för oss) köpte dom upp en av sina konkurrenter och fick ett eget repoföretag inom koncernen (repo = reposession = återtag) så vi blev liksom lite onödiga. Det var rätt kul tidvis men ofta väldigt tungt (speciellt för en klen kille som jag) när det var kopiatorer och möbler etc. När det inte fanns tillräckligt med prylar för att vi skulle kunna motivera anställda och kontor osv så la vi ner projektet bara. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hm alla ni har en intressant tanke: Jag säljer beg utrustning till företag och jag måste säga att efterfrågan är enorm. Därav att jag öppnade din auktion . com.
Kan man inte göra en site som p.g.a. sitt värde d.v.s. beg lockar till sig aktörer som gärna annonserar på siten? En slags diplomatisk lösning så att säga. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|