FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Efter ett antal år med butik som i första hand vänder sig till kvinnor, så ligger jag i startgroparna att köra igång något inom det område jag personligen är och alltid har varit mest intresserad av, nämligen hemmabio.
Jag funderar på att öppna upp en butik med föräljning av relaterade varor kring HTPC. Jag har byggt ett flertal egna genom åren, eftersom jag många gånger fått rycka ut och hjälpa kamrater med både det ena och det andra inom området så vet jag att intresse och behov finns. Det är ingen raketforsking men samtidigt ingen "walk in the park" heller. Hur som helst. Systemet är klart och en del leverantörer är kontaktade jag står i valet och kvalet om hur jag skall göra med namnet till webshoppen och önskar lite feedback. Bör man ha tex HTPC eller mediapc med i domännamnet eller är det lika gångbart att köra med något annat som t.ex efternamn (ja bara ett exempel på något). COOL-HTPC något som förknippas med vad det handlar om COOLSSON något som inte betyder något HTPC vet trots allt inte så många som inte är teknikintresserad, vad det egentligen betyder. |
|||
![]() |
![]() |
|
|