FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Decibel & Daniel29 ni kanske borde titta på RAC då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Största problemet är TID, har allt i skallen, exakt hur det ska funka m.m.
Sen att få ner det på papper har jag fasiken inte tid till, man vill så mycket men har tid med så lite ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
mjo det är sant, jag har köpt på mig ett 20 tal domäner senaste 3-4 månaderna, förmodligen kommer kanske 5-6 att bli någonting utan att man behöver förnya för ytterligare ett år =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Jag hade en rätt bra idé som hade kunnat fungera. Tid fanns inte just då.
Nu två år senare har samma idé utvecklats, men av någon annan. Hoppas de inte tjänar några pengar alls, de jävlarna ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror många här kan definieras som idésprutor, men inte har kunskapen i programmering, likadant tvärtom, dom som är grymt bra på att programmera, kommer inte på ngt att göra
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag sitter i en ännu värre sits. Jag KAN programmera och jag får nya idéer HELA tiden. Det innebär att jag ofta vill hoppa på något nytt när jag kommit tillräckligt långt med det jag höll på med.
Kan vi inte starta en namninsamling om att öka antalet timmar per dygn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Samma här, har idéer och kunskap men saknar tid...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bistå med det tekniska... servrar, namnservrar..
/Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Haha, vilken lathet!
Har inget att göra samtidigt har ni gott om projekt som önskas fixas. Saker att göra: Börja skapa tjänster. Gör allt själv. Idéen, designen, kodningen, innehållet. Då har ni att göra och grubla så det kokar i skallen. Samtidigt lär ni er så gott som allt för att klara sig på egen hand ![]() Nyttigare blir det nog inte. Bestämde mig själv för att börja koda en relativt stor tjänst på egen hand nyligen. Har noll erfarenhet inom scripting och dylikt. Men det är riktigt kul att lära sig! Sitter dock med en till som arbetar med på andra domäner. Blir aningen trevligare att dela motivation och glädje. Men annars vore det ju lite roligt om en relativt stor grupp presenterade en grymt stor tjänst. Som "alla" sitter och knaprar ihop och lanserar som Team WN. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||