FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla svar det lutar mot att det blir Telia. Om det går i putten med Telia och om jag skulle välja mellan Levonline eller Loopia, faller valet på Levonline efter de efterforskningar som jag gjort på webben och i pressen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså ta inte telia, kör level eller loopia på en gång istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det blev inte Telia
![]() Det visade sig att våra två sista krav var omöjliga för Telia att uppfylla <_< . Men eloge för gott kundmottaganden skall de ha. De gjorde verkligen många undantag på vägen bara för oss innan det blev stopp. (Åtminstone fick de oss att känna så). Upplevde de inte alls så telbenta och gigantiskt byråkratiska som jag blivit varnad för. Gick tillbaka till Levonline, mycket trevligt bemötande, men vi behövde mer än de kunde ställa upp med så tyvärr ... nu har vi sökt oss utrikes - märkligt att det skulle behövas men för oss spelar det ingen roll var servern står så länge den står säkert med ordenligt redundans, backup, övervakning och support och det är ett seriöst företag med gott renomé. Och det har vi hittat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Får man fråga vad levonline inte kunde leverera som ni behövde ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Support utanför vanlig "kontorstid". Möjlighet att komma i kontakt med någon person på webbhotellet om det skulle uppstå en "krissituation" oavsett tid på dygnet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
var hostad på levonline ett par år innan jag flyttade utomlands. Har bara gott att säga om dom även om priset var lite högt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker loopia är röriga.
Företagspaketet innehåller 100 mb, men när man beställer står det 50mb ! När jag ändå beställde företagspaketet, så fick jag privatpaketet ! Tydligen bara för att jag beställde på mig själv och inte på något företag!? Trodde att när jag tryckte på beställ så är vi överrens om vad jag beställt och att allt var klart. Skall naturligtvis avbeställa paket omgående. Har förresten redan stött på en till idag råkat ut för samma problem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
När man beställer under vår nuvarande kampanj (5 kr för 1 år) så har vi ett par särskilda villkor. Man får bl.a. inte beställa mer än 1 paket/person/företag och om man är en privatperson så kan man enbart beställa Privatpaketet. Detta står väldigt tydligt angivet när man gör en beställning via vår hemsida, jag citerar: Om en privatperson väljer ett företagspaket i sin beställning så kommer vi automatiskt att ändra paketet till ett privatpaket. Mvh Jonathan Sulo Loopia Webbhotell AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Du skojar !
Läste på er första sida företagspaket, 100mb utrymme och klickade på beställ, kom till nästa sida, kryssade i att jag ville beställa domännamn. valde domän. till nästa sida där det var dax för kontaktuppgifterna och fortfarande inga regler om det du skrev !! Det här står på er sida Citat:
Vill verkligen inte rekommenderar loopia ! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|