FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Medlemsavgift: 3000kr per år (250kr/ månaden) Jag höll på att fylla i formuläret utan att läsa villkoren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tänk på att dom flesta seriösa leverantörer har minimumordrar på 1000-10000st produkter/order och då är 3000kr en droppe i havet om det har hjälpt till att man har hittat en bra & pålitlig leverantör. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har tidigare handlat via Alibaba för att beställa mindre serier av produkter. Själva beställningen fungerade bra men produkterna vad skit
![]() Personligen så tycket jag att en tur till Kina är bättre. Finns marknader med 25 våningar bara elektronik och sköna saker. Biljetterna kostar inte så mycket och det finns numera direktflyg till Peking som spar en del tid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar inte importeras upplägg med att man skall betala för att få se vad som finns. Vore bättre om man kunde göra sökningar först och se vad man hittar, och sedan betala för att få tillgång till deras resurser/kontakter.
Fast det är bara vad jag tycker |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Smart tycker jag, sållar väl agnarna från vetet också, har man inte råd så får man väl småköpa på annat håll. Ett par hundratusen bör man nog minst tänka sig satsa initialt om man vill importera och eventuellt kunna leva på det. Och då är det en liten summa i sammanhanget (250 kr/månaden) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Många bäckar små... |
||