FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag..kan...inte...bestämma mig......
![]() Nån som sitter med en 30" skärm till sin macbook? Nu har jag nästan nått resans slut (den i mitt veliga huvud) och då jag tyvärr fortfarande inte hittat nån pc varient som är tillfredställande (även om jag läste om nått sony vaio monster på 17" som kommer till hösten) så är finalisterna... 1st 17" macbook pro eller 1st 15" macbook pro och komplettera med en 30" cinema display (givetvis velar jag ändå eftersom jag undrar om det inte är värt de 3k extra för en 17" och köpa skärmen ändå.. ) Budgeten är inte jättetajt men jag är fortfarande mån om mina pengar, och det faktum att mac är helt nytt för mig får mig att tveka på fler än ett plan men jag ser inga andra alternativ som lockar lika hårt på pc sidan... Vet inte om detta är ett rop på hjälp eller bara en ursäkt för mig att tvinga mig själv till ett svar men det är ju offtopicavdelningen så... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan ju överväga lite på om du ska resa mycket även?
15" Kan i det fall vara väldigt smidigt. Jämfört mot en 17" monster maskin. Andra sidan så är det mycket skönt med design i 17" och 19" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Saken är ju den att jag planerar att resa rätt så mkt, en gång i månaden är inte ovanligt.. men samtidigt så känner jag att jag kanske inte direkt gör de stora grafiska arbetena där ute på resande fot.. urk, det här är fan svagt av mig...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Två stycken är ju aldrig fel heller.
Enda bökiga är att hålla på med backuper och kopior på allt hit & dit. På resande fot önskar jag mig max 15" Men du kan ju alltid göra som så att du köper 15" och använder en 19-23" tft/lcd hemma? Koppla tangentbord och mus till datorn och puffa igång.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|