FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror det är många som inte tänker på sånna här saker.
Men samtidigt många större sajter som är värt att ta över av efterlevande brukar nomalt ha fler än 1 som arbetar med webbsidan redan innan man kolar av så.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är helt klart vuxenpoäng att tänka på saker som dessa. Har man dessutom gjort iordning någonting så att andra kan ta vid om något skulle hända så är man mogen nog att prata pension *skratt*
Jag har dokumenterat grunderna och lagt det i ett bankfack. Saker som uppdateras oftare kompletterar jag med ett dokument som min fru har. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Glöm nu för all del inte att skriva ner vilken musik ni vill ha på er begravning. Jag tänkte köra med "who wants to live forever" med Queen...:-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hmm mkt intressant ämne och det får en att fundera lite.
Skulle jag dö skulle anhöriga knappt ens veta vad det är jag lämnar efter mej. ska helt klart ta tag i detta och dokumentera allt . Iaf på ett enklare sätt . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Målsättningen måste väl ändå vara att allting bara ska fortsätta rulla per automatik. Allt rullar som vanligt utan att nån anhörig måste lägga sig i på annat sätt än att använda pengarna som rullar in?
![]() Beror väl iofs lite på vilken typ av verksamhet man driver, men ändå. Jag säger autogiro, cronjob, text-igenkänning för epost osv...
![]() |
![]() |
Svara |
|
|