FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Albumvy - dvs man ser en massa småbilder
Klicka på en av de små för att kika närmare Bildvy - dvs man ser en stor bild Det finns nu 2st pilar i "menyn", använd dom för att bläddra. Knappen mellan dom tar dig tillbaka till albumvyn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har inte heller några pilar i menyn, inte ens i "Bildvyn".
Sen tror jag dom flesta besökarna skulle hinna tappa intresset för sidan innan dom förstod att den där lilla svarta grejen var menyn. Skulle vara mycket bättre med text än dom där små ikonerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
konstigt.. jag ser dom, andra ser dom..
får undersöka det hela på de andra datorerna jag har i hemmet och se om jag kan hitta vad som felar för er -- uppdatering Testat på: WinXP 64 - Firefox 2 och MSIE 7: Funkar WinXP - MSIE 6: Funkar Laptop WinXP - MSIE 7: Funkar Vet verkligen inte vad som felar för er.. och andra jag visat den för så har den funkat ypperligt. Vad använder ni som det inte fungerar för för webläsare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Inga pilar här heller (firefox, explorer & safari i windows) och i safari fungerar inte menyn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Får inte heller pilar oavsett vilken webbläsare jag använder (IE, Firefox, Opera eller Safari). Kör XP och har ingen brandvägg/adblocker förrutom vanliga windowsbrandväggen.
Snygg i övrigt, men jag får också problem med att menyn inte funkar i Safari, samt att bilderna maximeras lite konstigt i Opera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
alright - blåser av säljningen tills jag lyckats lösa detta helt enkelt
(ser att menyn funkar - men inte syns, i Safari) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är totalt förbryllad..
De flesta jag pratat med ser pilarna i _alla_ webläsare oavsett OS Har hittat felet på varför menyn inte funkar i Safari dock och det skall åtgärdas. Vad gäller pilarna så kan jag dessvärre inte se felet då det funkar i Safari, Firefox, MSIE för både mig och alla jag pratat med förut - först här på WN som felet uppstått Så här borde den se ut: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ser inte heller pilarna, väldigt skumt :/ Syns inte heller att det ska vara bilder (pilarn dvs) där i källkoden.
Sen kan det vara värt att tänkas på att .png ser inte så snyggt ut i IE6 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|