FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Låter bra. Hoppas att vissa "sandlådeämnen" försvinner. Varför inte fixa så man kan betygsätta inläggen? Då skulle nog många tänka till innan de skickar iväg idiotkommentarer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu försvann värdet med wn.se i ett slag eftersom jag tappat vilka jag kan tillskriva seriositet.
Det är handlingarna som gör människan. Inte vad hon heter eller vad hon kallas. Ha så kul i sandlådan. Fjanteri deluxe enligt min mening. Tack o adjö. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Hejdå ... Thomas
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är bra och höjer nivån ett snäpp. Det jobbiga är att man måste lära sig de nya namnen, men det ska väll gå att ordna
![]() Ett plus till alla som har avatar, det gör det enklare att komma ihåg personen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Så sant så sant, jag genast se vad jag själv kan göra för att bidra med en personlig avatar.
Hoppas att även andra som inte tagit sig tid laddar upp en avatar, då det är den som man oftast förknippar med inlägget och inte namnet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
En fråga.
Vart ändrar man namnet då ? Hittar inte det ![]() Berätta gärna så ska jag dra mitt strå |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||