FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har suttit i Salong 1 på SF Lund, har inte upplevt detta problemet.
Däremot är jag så kräsen att när jag väl går på bio så är det oftast Royal i Malmö, sydsveriges största duk (om jag inte missminner mig) samt sköna "stolar"... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
De gånger jag har varit på bio har det aldrig varit några större problem. Dock en gång under The Matrix: Reloaded (har jag för mig, eller så var det Revolutions) så fick en snubbe för sig att ställe sig längst upp framför projektorn (så att bioduken täktes av ett stort huvud). Efter lite burop och kastade popcorn på sig (komiskt att kunna bevitna flygande popcorn på bioduken :lol
![]() Men som sagt, inga större problem. Dock när jag såg Borat på Bergakungen i Göteborg var det en jävla tant som tyckte filmen var asrolig och garvade nonstop, vilket kanske inte var så kul... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag ska sluta gå på bio nu. Förstår inte varför jag fortsätter plåga mig.
*Dåligt ljud och bild. Jag har bättre hemma. *Obekväma stolar. Jag kan ligga ner eller stå på huvudet hemma om jag så vill det. *Kass service. Hemma kan jag få min flickvän att hämta saker åt mig när jag kollar på film. *Jag kan gå på toa utan att missa hela filmen. *Jag behöver inte ha killen bredvids hand på mitt lår under en hel film. *Jag slipper 10 stycken ungar med ADHD som sparkar mig i ryggen. *Jag slipper killern bredvid mig som skriker och gör gester såfort något händer i filmen. Dessutom luktar han oftast svett. *Jag kan rapa högljutt utan att någon ger mig evil eye. Dessutom slipper jag att andra rapar högljutt ![]() *Jag slipper se REKLAM! *Jag slipper betala beroende på hur laglig jag är. Helt enkelt slipper jag uppleva en modern version av ett koncentrationsläger bara för att jag vill se en film. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att det brukar vara väldigt bra kyla i biograferna, nästan så jag fryser ibland.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Du kan reklamera genom att skicka ett mail till [email protected].
Jag gjorde när jag hade en liknande bioupplevelse. Fick biljetten tillbaka, plus kompensation. http://www.sf.se/faq?menu=102136
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() http://minhembio.com/cinemax/44
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag befinner mig i USA, Texas och där fryser man ihjäl på biografen pga AC.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Har drömt om något liknande i källaren; men när jag väl skaffade villa blev det i princip utan källare, så det får vänta tills det blir villa nästa gång.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|