FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var menat som en inspirations källa, men det missade jag å skriva :P
Men jag har ingen direkt användning för den, så om du vill använda layouten kan du skicka ett PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Jag skickade nyss iväg ett PM till dig..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Säger som alla andra tycker inte heller att sidan tilltalar en speciellt mycket. Logon är pixlig, sidan fungerar inte korrekt i IE som är den mest använda webbläsaren. Sidans uppbyggnad känns också tråkig. Du får nog jobba mer på den här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Banned
|
Håller på att fixa designen..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
använder en template nu, men ser sidan bättre ut? www.gratisnoje.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Banned
|
Ingen som har någon kommentar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ärligt talat om nu någon har lust att kommentera den så gör dom det utan att du behöver *bumpa* tråden var fjärde timme. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
den är tyvärr ... tråkig..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med om att sidan ser tråkig ut.
Tycker dessutom att du bör hålla en "röd tråd" genom alla sidorna. Som det är nu är färgsättningen ganska ljus (om än tråkig), men går man in på forumet går detta i svart!! Blir dels svårläst samt ser inte ut att tillhöra hemsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den är klart bättre än förra, men är fortfarande enormt tråkig. Finns fortfarande stavfel. Jag tror att du kanske bör lägga ned mer tid än bara några timmar på att uppdatera grafiken.
Jag förstår att det är work-in-progress, men när du postar att du uppdaterat den, och man fortfarande ser barnsjukdomar så känns det som slöseri med tid. Kommer jag att kolla nästa gång du postar en uppdatering? Jag vet inte. Lägg ner mer energi och tid så ska du se att du får till det! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|