FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gör länkbyten, en månad på någon annans sajt om ett år på din så kan kanske även de som har besökare vilja byta länk med dig om dom tror på att sidan kommer få fart...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skriv några inlägg i forumet (adresserat från människor som inte finns) om något som verkligen berör, ja kanske t.o.m. upprör folk. Försök få folk att känna sig mer eller mindre tvungna att registrera sig och argumentera mot "någon" på forumet.
Argumentera för att coca-cola är bra för hjärtat, löpning (eller något annat nyttigt, referera till närmaste dagstidning) orsakar cancer, sömn gör dig fet... Jag har inte så bra fantasi men vad som helst som du tror upprör din målgrupp. Sen lägger du posterna väl synliga. F.ö. gillade jag Melins idé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hehe
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK, men det är inte så lätt att få folk att skriva i ett tomt forum... Så även om du lägger ut visitkort etc och får ett par hundra besökare om dagen kan det bli så pass illa att ingen skriver eftersom man inte tror man ska få svar på ett forum utan inlägg.
Jag körde själv den här metoden en gång, skrev någonting otroligt korkat, upprörande och aktuellt i ett forum (som iofs är nerlagt nu) för att försöka värva medlemmar. Detta ledde till en hetsig diskussion och några inlänkar från bloggar. När forumet hade värvat en lagom mängd arga medlemmar gick jag själv in som moderator och prisad good-guy för att banna den fiktiva bråkmakaren. Den bästa marknadsföringen är den som väcker känslor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ska testas..jag vet redan vad jag ska skriva..det är mer en fråga om att våga
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag såg över lite i din kod. Din sida är inte precis sökmotoroptimerad, kanske något du ska se över.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hur menar du då? googlar du på t ex svettas ligger jag på 7:e plats, svettas.se första plats osv osv.. googleboten har varit inne i forumet ett antal dagar nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Verkar som nödlösningen använts, eller? ![]() Intressant tråd är det iaf. |