FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det något liknande du är ute efter?
"Filma när du kastar ägg på ett hus. På natten: 1p På dagen: 3p Mot polishuset(på dagen): 60p Kasta sten på glasruta(måste gå sönder): Skola: 5p Polisbil(med poliser): 999p" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
För att förtydliga det hela.
Exempel: Köra in i en rondell i motsatt riktning skulle väl ge 20p. Köra i en bussfil skulle ge 10p. Jag känner folk som gör sånt här, tvångstankar om man ska ge det hela ett namn. Det handlar absolut inte om att ge råd utan endast om att poängsätta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det.. är anstiftan.. du uppmuntrar till brott och därmed är det straffbart
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jaha hur många poäng blir det när man förgriper sig mot ett barn?
Korkad och omogen ide det där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Köra in i en rondell i motsatt riktning skulle väl ge 20p. Köra i en bussfil skulle ge 10p. Vad menar du med det där liksom? Tänk om det är du som kommer från andra sidan av rondellen? Så jävla sjukt och omoget.. Skulle jag varit admin skulle du fått en Varning <_< mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det här var bara en fråga. No need to get angry people.
Dessutom gällde det inte "angrepp mot barn" som du så "fint" beskrev det. Det här var ingenting som skulle verkställas utan endast funderingar från min sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Edit: Oj, det fanns fler inlägg som och svar som jag missat.. sry.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fniss....
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag tror att du skulle klara dig om du skulle uttrycka dig bra - därmot ställer jag mig också i ledet med människor som blir förbannade på sådana där siter. Det skulle inte förvåna mig om de leder till ökad brottslighet och därmed går mina skattepengar till ännu sämre verksamheter än vad de redan gör.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|