FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hon: Inte för att det angår dig, men jag är faktiskt 45. Jag: Åhfan, du ser mycket äldre ut... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
senaste budet ligger på 500 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu ligger budet på 700 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
När man PM'ar dig får man ett surt svar att du förväntar dig ett bud över 1000:-
Vågar du inte skriva ut det direkt här eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon annan som har någon erfarenhet av den här Amos?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är mer intresserad av om det Amos skrev är sant eller inte?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nehej, det är allt han som surar. Det är en auktion som jag helst ser överstiga 1000 kr, vad är konstigt med det???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
design >> Det är inget konstigt alls med det.
Helt oki att inte vilja sälja för under 1000:- enligt mig. Det jag reagerade mot var att när högsta budet var 300:- och jag bjöd 400:- fick jag ett svar att du inte sålde under 1000:- Då så jag 600:- vilket du inte ville sälja för. Efter detta har du angett i tråden att högsta bud legat på först 500:- och sedan 700:- Sen tycker jag att vi gräver ner stridsyxan mellan oss. Ingen av oss tjänar på att uppföra oss på dagisnivå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Klart jag inte ville sälja för 600 kr eftersom auktionen hade varat i knappt 2 dagar.
Jag har fått bud på 300, 500 och 700 kr EXKLUSIVE dina bud, de räknar jag inte med tanke på dina väldigt otrevliga pm. Jag har ärligt sagt till dig att jag förväntar mig ett slutbud på 1000 lappen, sen har du hotat med en massa dumheter. Deadline på auktionen är fredag 13/4 vid lunchtid! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Otrevliga skulle väl jag inte kalla det när jag ber dig att inte lura folk.
Det hör dock inte till denna tråden utan du får gärna PM'a mig om du har mer att tillföra. Jag säger det igen. Helt okej att inte vilja sälja för under 1000:- men då går det utmärkt att skriva det när man sätter ut domänen till försäljning. Att bara hänvisa till någon oskriven regel på wn när man säljer idn känns inte ärligt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|