FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt fin! Kommer inte på någonting negativt faktiskt. Återkommer isf
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
under webbdesign, för markören över H'et brevid bilderna. Titel på länken inkluderar
och annan kod. Kanske inte så snyggt. Annars var färgerna supersnygga och utformningen lika så. Tumme upp! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske ta bort de gröna fälten på sidorna för att få ett renare intryck?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att den var riktigt snygg. Gillar verkligen färg, form och layout.
Dock tycker jag att ni borde hotta upp koden lite, xhtml, div-taggar, css-positionering, validerande kod etc etc. I stället för massa halvdan Dreamweaver designläget kod. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket fint! Färgerna är suveräna
![]() Men jag tycker ni ska dumpa tabeller till layouten och köra XHTML Strict med div-taggar, CSS och validerad kod, blir mycket bättre då. http://wk.se/webbutveckling/webbutve...ogramering.asp Det ska vara 'Programmering' och inte 'Programering'. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Kul att de flesta gillar vårt nya färgspråk. Vi har medvetet valt färgerna för att skilja ur oss lite från de färger som är brukliga i branschen.
Har fixat stavfelet nu! Tack för hjälpen! Html-koden som syns i vår showcase skickas vidare till bildvisningsskriptet och används för att formatera texten, det är därför de "lyser" igenom" Kanske vi bör skriva om det lite så det blir osynligt, ska kolla på det.. Angående att Css istället för tabeller så kan jag inte annat än hålla med er. Det är det bästa i längden. Ska se om vi inte kan ändra på det lite längre fram och fixa det också. Dock så har vi erfarenhet av att det kan vara lite trixit att få det att se lika ut i alla webbläsare och att man får ta till lite "fulknep" för att få allt snyggt då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
VIP
|
Riktigt snygg sida!
|
|||