Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Loopia, Loopia vad håller de på med

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-28, 10:11 #11
EmilIsbergs avatar
EmilIsberg EmilIsberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
EmilIsberg EmilIsberg är inte uppkopplad
Medlem
EmilIsbergs avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Originally posted by Saint@Mar 27 2007, 00:08
Mina fakturer från Loopia kommer heller inte fram via mail till mig, däremot kommer påminnelsefakturerna som de ska.
Jag har hört från ekonomiavdelning att det där förekommer, men våra tekniker har inte haft tillräckligt med underlag för att kunna felsöka.
Kan du pm:a mig eller skicka oss ett e-postmeddelande om vilka konton det här har uppkommit innan så kan vi skapa lite testfakturor som vi får spåra vart de tar vägen. Om du har med vilka fakturor som du enbart fått påminnelsen på kan jag troligtvis få fram viss information om hur just de fakturorna har hanterats av systemet.

Det enda som är skillnad är att fakturorna skickas ut helt automatiskt, men påminnelsefakturorna skickas ut efter att ekonomiavdelningen valt det (efter att de verifierat att bankbekräftelserna har förts in korrekt).
EmilIsberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-28, 11:04 #12
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ursprungligen postat av EmilIsberg
Citat:
Ursprungligen postat av Webm@ster
Vad är det egentligen som händer med Loopia, börjar de bli för stora?

Att fakturan kommer med post och inte via e-post beror på ett aktivt val i beställningen och inte på grund av att Loopia växer.
Emil mfl vet att jag har haft ett flertal problem med Loopia och man blir gång på gång lovad att problemen är lösta och att fakturorna i fortsättning sker via mail och dessutom ej via Nic.

Nu har det iallafall fixat sig men för mig blir det extra jobb och jag tror det är just det automatiska systemet hos Loopia som problemen dessvärre ligger och detta bör man förstås kolla upp omgående.

Visst har de snabb support men det är tråkigt nog att de löser problemen för stunden och sedan är det färdigt igen.
Ingo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017