FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hos oss betalar man för att synas bättre hos andra för att bara synas
![]() //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske dags att du rycker lite fart i denna idé nu med tanke på senaste "nergraderingen" som prisjakt gjort ?
Nya prisjakt kräver mer klick för att åstakomma samma saker som förut, antagligen för att dom blivigt snikna och vill ha mer bannervisningar. Så om du bygger en prisjämmförelse sajt som är lite mer som prisjakts förra version där mkt kunde nås snabbt så kanske du har chans att få fart på sidan. Skulle rekomendera att bygga mkt med ajax kanske och göra sidan mer flytande med mindre sidladdningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag lånar denna tråd lite.
Jag har en idé till en nischad prisjämförelsesajt som jag tror kan dra in rätt bra med pengar. Det finns ingen liknande tjänst inom det här området, men det finns däremot många internetbutiker som säljer de här produkterna och erbjuder affiliate program. Jag har ingen aning hur man hämtar hem priser automatiskt, så det lär bli att jag får uppdatera manuellt en gång per dag/vecka. Priserna på de här produkterna förändras inte så mycket, så jag tror inte det blir något jättejobbigt problem. Tjänsten ska vara rätt simpel, inga filter eller något. Man ska kunna betygsätta varor och internetbutiker och det ska gå att sortera listan beroende på pris, popularitet och betyg. Vad tror ni det kostar att anlita en programmerare till en sån här tjänst? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag tänkte mer hur mycket totalkostnaden kan tänkas bli för tjänsten jag beskrev. Hur mycket jobb är det? Handlar det om tusentals kronor eller tiotusentals? Svårt att gissa kanske, men ni som kan det här med programmering kan ju försöka :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Klarar du dig under tio tusen ska du ha riktig tur
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|