FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
webbsäkra färger...! splashsida...! tabeller.. spacer giffar.. comic sans...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nostalgi
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag har en gif-animation på en älg som springer om du vill ha. Den är hur kul som helst.
Jens
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Här finns inspiration.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Glöm inte länkar till lunarstorm och aftonbladet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Frames hade jag nästan glömt bort att det fanns. Måste nog göra om det jag redan har gjort. Den finna att se på www.misshandlad.se om någon mot förmodan skulle vara intresserad av det.
Citat:
Nää, det är ju hur svårt som helst att tänka om och göra en sån sida, gärna en som kraschar webbläsaren. Ska man knappa in db kopplingar eller dyl så kan man prata i telefon och peta navelludd samtidigt, men att "misshandla en sida krävde så mycket mer tankeverksamhet än jag trodde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En grej som är missat är att ha en liten bakgrundsbild i bodytagen. Helst någon hel ful texture eller någon animerad gif så att sidan är helt oanvändbar..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Banned
|
Risken finns att misshandlad.se kommer han högt i serpen....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Banned
|
Du har glömt att ta bort <!DOCTYPE samt att alla taggar ska vara med versaler... [B] <HEAD> <BODY>
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|