FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
rätt billigt när de kan lägga 40 miljoner på leta.se
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grattis till alla vinnare onskar Roliga Hemsidor och Superstart live fran Beverly Hills.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
sen handlar ju bubblare-uppkopet om en nyemission till storsta del, ratt stor skillnad pa det och kontantbud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
De sidor som Schibsted marknadsför mest i Sverige är trots allt de sidor de byggt upp från scratch, om man då inte skall ta med blocket.se i beräkningarna. Prisjakt är dock ett bra förvärv de gjort förutöver Blocket.se i den svenska marknaden. Jag förstår dock Eniros handling, i desperation då Schibsted går ut hårt inom just kategorin "sök" med en rad olika satsningar och uppköp i skandinavien. Ex. hitta.se, sesam.se, teleadress, sesam.no, internettkatalogen.no osv. Eniro känner av konkurrensen. Men man får önska dem lycka till. Konkurrens är trots allt bra. Det håller branschen vid liv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eniro är nog lite pressade nu. Hitta.se har fördubblat sin ranking i kiaindex och är nu nästan lika stora som eniro.se och på väg att gå om. Då kan man inte sitta och sova utan måste göra något.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|