FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skaffade ett webbkonto där i söndags och har än så länge bara gott att säga om allt. Kontot var igång några minuter efter beställningen och den supportkontakt jag hade gick väldigt snabbt. Tummen upp än så länge!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Även jag kan bara säga bra om PatrikWeb. Har en kompis som har en deddiburk hos honom. Bra pris och trevlig snubbe.
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Har gått i tankarna på att skaffa ännu ett webbhotell och blev nu väldigt sugen att testa patrikweb. Registrerade ett konto alldeles nyligen. Väldigt bra service och snabb rapport.
Ska bli kul att se hur det fungerar i fortsättningen, men jag har goda förhoppningar om att det är ett bra webbhotell! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Även jag ligger på Patrikweb och är jättenöjd, hade lite problem i början fast det berodde mest på min ovana av Plesk.
Han går att få tag i på löjligt okristliga tider och servern tuffar på som bara den. Hade JX innan och det är enorm skillnad på svarstider från support och bemötande. Det som tog JX nära en vecka att lösa fixade Patrikweb på 5 min. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Första hotellet på wn som fått så pass mycket positiv vs negativ feedback?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undrar hur ofta Syserror läser denna tråden och bara njuter.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|