FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Senaste inlagda filmen 18 September?
Jag kan gärna ta en titt på besökarstatistiken, kunder i databasen, omsättning samt vinst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Det står 18 September 2005? Så om det inte finns nya filmer sen dess är det nog en del jobb att komma ikapp..
Men är det bra omsättnig, många kunder, etc så kan det iaf kanske vara värt att satsa lite om man har tid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
det är därför en eventuell kund inte bör titta på besökare och inkomster idag då inga pengar läggs på marknadsföring och inga nya filmer eller specialerbjudanden lagts in på länge så besökarna kommer från sökmotorer eller inlänkar, utan titta på potentialen med ett bra namn för ändamålet och en grund att utgå ifrån. I oscommerce finns det funktioner för att ladda upp innehåll från tex. excelark som man antagligen kan få från grossist så om man väl sätter sig ner med det så går det nog snabbt och smidigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hur mycket jobb innebär det? (TID?)
Vad för konkret orsak har du till försäljningen? Ditt mål med dvdhandel.se? (PLAN?) Resultatets utveckling? Avtal som medföljer? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man bara vill ha det vid sidan om annan verksamhet tar det inte så mycket tid,
administrationsgränssnitt för att administrera ordrar och göra uppdteringar ingår naturligtvis men det blir bättre om man har tid att lägga på marknadsföring specialerbjudanden etc. och det är det jag inte har, utan säljer den till någon som förhoppningsvis har detta. Så det är bättre att den nya ägaren lägger upp ett mål med sidan. Inga avtal medföljer, men kontakt med grossist kan ges, så om man har f-skatt ska det inte vara några problem att komma igång med leveranserna på ett par dagar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har inte fått det efterfrågade priset så även andra seriösa bud tas emot.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hej,
Sidan lades offline under vintern då jag inte kom överens med någon köpare även om det var flera intresserade och jag inte heller hade tid att driva sidan själv. Försöker dock igen att hitta en köpare då jag tror att sidan har potential med rätt ägare. Högsta bud just nu 14000kr, jag säljer inte för detta men beaktar alla bud över detta. Det som ingår då är domän, scriptet med inlagda filmer och kunddatabasen som man enkelt kan skicka mail till via adm.gränssnittet. Även nya filmer läggs lätt till via adm.gränssnitt Möjlighet att köpa till ett lager med några 100 dvdfilmer billigt finns också, samt kontakt med grossist. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|