FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag (vi) är lokaliserade i lägenheter. Sedan har vi olika webhotell/serverhallar för vissa utav siterna.
Funkar utmärkt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har kontoret hemma i mitt eget hus, ganska skönt att kunna jobba hemifrån (www.ozz.se/kontor.jpg)
Däremot hyr jag ett lager där vi packar dagligen, lite bilder nedan, dom finns även under kategori övrigt på Lastbryggan. (Länk "Lagret") // Mats lastbryggan.se/pics/lagret_1.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_2.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_3.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_4.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_5.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_6.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_7.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_8.jpg lastbryggan.se/pics/lagret_9.jpg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör också hemifrån lägenheten. Har en relativt stor lägenhet, centralt så än så länge fungerar det.
I och med lite nya projekt kanske det blir lite trångbott. Funderar på en liten lokal. Vad tror ni man kan få ge för en liten lagerlokal? Vad betalar t.ex du lastbryggan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Mitt lager ligger centralt i källarplan och är på ca 140 kvm, inkl pentry och toalett och jag ger 1500.-/mån inkl moms. Men då bor jag i en liten stad (Skara) där hyrorna ligger lägre än i storstan. Har vuxit ur min lokal och just nu håller jag på att leta efter en fastighet att köpa i stället. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Vi hade ett kontor på 120 kvm i centrala Skövde tidigare men efter att vissa kärleksproblem har uppstått så vart jag tvungen att flytta tillbaka till GBG och kör än så länge i lägenheten då jag inte har behov att ha lager. Letar efter en lokal att hyra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Citat:
Kan surfa som vanligt men kommer inte åt någon varken www.ozz.se eller lastbryggan.se/com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||