FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Tog mig friheten att klippa lite för att svara bättre
![]() Citat:
Citat:
Citat:
//Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Placeringen av banners är alltid svår, men jag tycker trots allt att det är bättre som det är nu än det var innan. //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi bestämde oss för att inte röra loggan när vi släppte den nya versionen för att binda ihop den gamla och nya versionen. Däremot så kan det ligga något i att ändra loggan lite för att få den mer "seriös". Bra kommentar! //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När det gäller bannern som blinkar var det en fix för att IE7 gör att reklamen (Som ligger i en Iframe) kletades ut över design och det såg inte alls snyggt ut. Vi hoppas att M$ fixar den buggen så vi kan ta bort "scrolleffekten". Att lägga reklamen i Iframe är väldigt bra eftersom då kan reklamen laddas efter restan av sidan, vilket snabbar upp sidan enormt, prova att ladda om sidan några gånger! :wub: //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
B) //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak som jag ogillar SKARPT med prisjakt, det är att när man väljer
på Hårddiskar "Pris per GB" så visar den det dyraste först. Så därför måste man alltid klicka en gång till på den knappen, Så dom bästa priserna kommer högst upp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak som jag tycker är lite synd är att bara 2/3 av logotypen är länkad. Den nedersta tredjedelen är ej länkad, vilket skulle vara lätt fixat med t ex ett positionerat lager som täcker hela loggan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är detta något som ska fixas eller ska man fortsätta klicka två gånger för att se billigast förrst ? Eller har jag missuppfattat med att sajten är till för att kunna se billigast varor ? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|