FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blir snart lite galen på att hitta en bra svensk hosting och hoppas någon här har ett tips som jag inte har hittat hittils.....
Jag vill ha de bästa bitarna från servage och matcha det med en svensk grund och location. (det jag menar med servage är till exempel ![]() skapa oändligt med mysql baser, ställa in cronjobb, lägga in obegränsat med domäner (begränsade domäner i hosting är otroligt dåligt), flera ftp konton utan extra kostnad (eller åtminstonne ett par stycken), idn stöd, kontrollpanel!, phpmyadmin eller liknande, php och bra med både diskspace och trafik. I dagsläget är jag inte intresserad av annat än shared men börjar se att det snart inte finns andra val... ![]() Loopia är jag idag rätt nöjd med för små projekt men mycket där som stör mig sett ur deras hosting, såsom betala extra för i princip alla små saker man vill (ftp, mysql etc) uuuutmärkt service dock. För att förtydliga så skulle jag gärna vilja veta om det finns något som inte tas upp här på WN titt som tätt (alltså går JX, webbhosting, bone, one, crystone etc bort) Någon där ute som har ett superhostingbolag som ännu ej fått den berömmelse det förtjänar? ![]() |
||
![]() |
![]() |
|
|