FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man bortser från att namnet är en uppenbar kopia så tycker jag att du ska sluta spamma mina forum med reklam för din sajt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Read Only
|
Robertsson. Ditt forum är till för alla och jag tipsade om min sida för besökarna. Det var en tråd jag skapade för min sida. Inget spamm där.
Jag håller inte med om att domänen är en kopia iaf. Flygbilligare.se är oxå en ripp på din domän då eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kopia? Va?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Att folk rider på varandras idèer ær inte precis ovanligt. Men att det skulle vara en kopia kan nog dem flesta utesluta.
EDIT: Førøvrigt tycker jag du har fel færgsættning på sidan. http://www.hypergurl.com/colormatch.php typ. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Read Only
|
Mmm..
Detta är inte en kopia iallafall. Snart ser Billigareflyg.com då jag ska annonsera på METRO. Sponsor: Kiminic Sales AB / Allsite AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När jag går in på en av dina undersidor så ökar räknaren med 2 besökare.. klickar jag sedan direkt vidare ökar den med två till och fortsätter så här hela tiden så fort man byter undersida. Vad har den för funktion eg? I övrigt känns hela sidan väldigt reklamspammig och med väldigt lite redaktionellt innehåll. Tror du hade tjänat mer på att ha lite redaktionell text och sedan värva detta med en lite mindre mängd annonser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
![]() |
||