FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Finns fortfarande en hel del att åtgärda men det är bra om ni påpekar saker som inte är helt logiska.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Verkar vara/bli en grym tjänst, precis vad jag behöver.
Testade genom att lägga några av mina domäner, men på en av dom så fick jag ett skumt felmeddelande: "Domain xxx.xxx already exists!" (där xxx.xxx var min domän, PM om du behöver veta vilken). //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Finfin tjänst! *bookmark*
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Får följande efter jag fyllt i mina uppgifter och ska signa upp
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Felet är nu åtgärdat. Tack! Som det märks är det en hel del enklare buggar kvar i systemet så kom ihåg att detta är en ßeta-version och fortfarande testas på ett Alfa-stadie. Se det därmed inte som en slutgiltig version. Buggfixar görs kontinuerligt och alla "konstigheter" som rapporteras uppskattas.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det finns eventuellt planer på att kombinera denna tjänst med möjligheten att använda DNS-servrar direkt via BulkOwner.com och då alltså uppdatera/hantera alla DNS-records direkt från webbgränssnittet. Är detta något som skulle vara intressant?
Detta ligger oavsett en bit in i framtiden men för att veta hur detta eventuellt ska prioriteras så vill jag gärna se svar och kommentarer för det bland er här till att börja med.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Får följande error, är 100 på att jag fyllt i rätt.
Error: Wrong account name, password or verification code! Har försökt 4 ggr nu // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Har du fortsatta problem efter att du klickat på aktiveringslänken eller inte får något aktiveringsmail så skicka ett PM eller mail till mig så ska jag titta närmare på det. Edit: Såg att ditt 11-siffriga slumpmässiga verifikationsnummer började med en 0:a vilket skapade problem vid databashanteringen som i sin tur slängde bort den 0:an då den ansåg att ett tal som börjar på 0 är samma tal som ett utan den inledande 0:an ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |