Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Box adress

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-08-22, 09:02 #11
PRQ PRQ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
PRQ PRQ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
Sthlm:
www.brevia.se (Frejgatan)
www.brevboxar.se (nånstans på Söder)

Malmö/Lund:
www.poststugan.se

Göteborg finns det något i också (ligger på Kustroddaregatan), men jag minns inte på rak arm vad det heter.

Ingen av dessa kräver vad jag vet företag, och åtminstone hos Brevia kan du ta emot post i vilket namn som helst på boxen.

Brevia har kanonbra service och en hel del fina tilläggstjänster (t.ex. kan de scanna och maila breven), men de (eller rättare sagt deras kunder) är lite ökända (det sägs att KFM i Stockholm har en person heltidsanställd för att ta hand om alla skumma konkurser bland företag med Breviaboxar!), så beroende på kundkrets är det inte alltid helt lyckat. Detta gäller i viss mån nästan alla privata adressuthyrare, men just Brevias postnummer känner många igen. Dessutom blir du "granne" med oss hemska nazist-pedofil-pengatvättar-pirater! :-)
Kostar 1600/år+nyckeldeposition.

Hur Postens boxar fungerar varierar tyvärr väldigt mycket mellan postkontoren. I vissa fall är det inkompetenta idioter som har hand om boxarna, och då blir sorteringen därefter...
PRQ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017