FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Angående att sidan känns seg. Vad är det för databas i botten? Hur är den indexerad? Används SPs, vyer, triggers och liknande på ett bra sätt för att utnyttja den prestanda som finns på bästa sätt? Någon form av cache kanske är att funder på så att sidan inte behöver jobba mot databasen och liknande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej. Jo det är sant att det inte spelar någon större roll hur den är gjord så länge man är nöjd med resultatet.
I nuläget är jag inte nöjd med arbetet dom har gjort med sidan av flera anledningar. Sidan är för långsam för att finna något intresse att vara inne på den utan man blir irriterad och släcker ner den istället, Den är 11 månader försenad, Flera av punkterna i vår kravspec är ej klara än osv.. Därför jag vänder mig till allt kunnigt folk här inne för att få så mycket respons av sidan och dess uppbyggnad som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
De andra frågorna som du kommer med kan jag tyvärr ej besvara då jag precis gått in som ansvarig för sidan och jag är inte någon programerare tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu kan ni kolla på beta.racecom.se för att se de senaste uppdateringarna.
Kom gärna med ros & ris för sidan och dess funktioner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kom inte ens in på sidan :S
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, det gick snabbare nu.
Tycker att den är snygg, men det är INTE ok att deadlinen är 11 månader försenad. Det kan ju finnas omständigheter man kan godta i vissa fall men 11 månader låter helt uppåt väggarna. Lycka till och hoppas det går bra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den ligger ute nu igen. Haft en del drift störningar på sidan tyvärr.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|