FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad tycker ni om re-designen då? Själv tycker jag alltid Niclas Kullmans gäng har varit duktiga på form, tradition sedan de var webbyrå.
De känns lite fräschare än Eniros Passagen också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För mig kommer Spray och Sprays varumärke alltid att vara ett soppkök för uteliggare. Har inte hört något positivt om dom sedan dom startade.
/Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har varit såväl betalande som icke-betalande användare på spray.se, och jag måste säga att det är magstarkt att erbjuda en så rörig, reklamspäckad (även för betalande kunder (ADSL)) och "grund" sajt. Spray har och har haft bredden men innehållet på varje sida har mer och mer börjat gå åt MSN-hållet, dvs locka med innehåll som visar sig mest bestå av annonser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hittade nyss mitt gamla e-post-konto på spray tillsammans med koden för modemuppkopplingen inte tusan gick det att logga in.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kunde inte heller logga in på mitt gamla uppringningskonto. Möjligen har det samband med att jag inte längre har något modem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nu blörjas det igen, vet faktist inte vad jag ska kalla det här, brist på kunskap / avundsjuka eller nåt? Spray har varit och är den portalen som erbjuder flest tjänster till en rätt så blandat målgrupp (SprayMail, SprayDating, SprayWebbhotell, SprayBredband, SprayModem osv osv... listan är lång) på en och samma site.. Senaste versionen av layouten är sjukt snygg.. (Alla som förstår lite grafik kan se och läsa baktanken med designenen) Killarna lyckats och nu ska det säljas igen..
KANONBRA jobbat! Ursäkta om det här inlägget uppfattas som störande men jag är så j*vla less på att så fort någon lyckas med något så ska det snackas såå mycket sk*t här på WN |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Personligen tycker jag att spray.se är väldigt mainstream och de få gånger jag tittat på sidan undrar jag alltid vad som är så bra och intressant. Men det är jag.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det enda bra med Spray är Spraydio.se
![]() Spray.se är så grötig att man blir yr. |
||