FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
För mig är spam massutskick.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, men om jag går till olika sidor och tycker att jag har nåt som de kan vara intresserade av och mailar de från sidan så borde det inte tas som spam...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag håller delvis med Davve.
Jag får dagligen helt ointressanta mail om erbjudande och förslag till sammarbete, men det vore fel av mej att kalla det spam som många andra gör! Det är en hysteri, om ett erbjudande är intressant för läsaren är det INTE spam, om erbjudandet är ointressant är det spam. Om meddelandet skickas till fler än en mottagare då är det spam i mina ögon, dvs skrivet på ett så opersonligt sätt att det passar fler mottagare. WN
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har en fråga WN, är det Du som äger tv.nu? Såg att Du hade en annons på www.somhittat.se Hans sida är nu avstängd, har Du fått betalt för den annonsen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Kände på mej att det skulle bli problem. Tack för tipset! WN