FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han hade ju tidigare stulit anstalten rakt av, fast gjort den röd. Samma bilder mm. Han stjäl texter rakt av. Alla sidorna är samma kille.
Vi har polisanmält honom för stöld av bilderna från anstalten, men ett sådant fall har inte så hög prioritet. |
|||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Ja, det är ju tråkigt, fast på exemplen ovan hade det inte framgått at han stulit bilderna eller innehållet - bara gjort kopior av sidorna....
|
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Citat:
Var det inte så att fabian tog kontakt? |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||||
|
|||||
|
Citat:
Vad det gäller text-innehåll så tycker jag detta är rätt lika (från bidlow och lowbid) Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mm vi borde klämma åt den jäveln, dryg jävel på irc med.. han förnekar inte han snor designer heller...
|
|||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Tja, han brukar säga att anstalten.nu är en kopia på hans sajt.
|
|||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan inte annat än att hålla med! Tycker det är tragiskt att det finns folk som kopierar andras verk helt av. (menar nu anstalten) Hoppas han får vad han förtjänar...
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant. Killen gjorde sig faktiskt omaket att registera sig på ett community där jag är admin (orien terare.nu) bara för att direkt bryta mot reglerna och göra reklam för sina egna siter. Ångrar lite att jag bara gav honom gult kort och inte kastade ut honom direkt, fast då visste jag inte om de kopierade siterna. Oerhört lågt tycker jag!
Han har även www.mina foton.net (kommer jag inte in på) och www.sms network.org. Någon som vet om de också är kopior? |
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Här har ni två foton på honom (om han inte snott dessa också):
www.phpsidan.nu/user_profile.php?uid=2816 http://anderssons.homelinux.com/memb.php?id=42 Sök på Conix på google (Språk: svenska) och hittar hans spår av grammatiska mord... |
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Banned
|
Är det inte conix här på forumet också?
|
||
![]() |