FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Var nära en MacBook ett tag, men nej... Det känns inte rätt. Förresten ska Apple lära sig hur kylpasta fungerar först.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
4h är underkant, inga problem att jobba 5-6 timmar med datorn med lite strömsparfunktioner. Jag har ägt över 15 bärbara i mitt liv, jag har lagat över 1.500 bärbara i mitt liv och jag jar byggt över 15.000 bärbara i mitt liv och jag har aldrig tidigare sett en dator som har så bra prestanda i så litet format. Datorn är så liten att den går ner i en stor vinter-jack-ficka och ändå är det en komplett windows-dator som klara en hel dags jobb... Nu vill jag inte låta som en Sony säljare men denna dator är verkligen häftig ![]() Men smakar det så kostar det... 20 + moms. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
20 + moms kan jag acceptera, men accepterar du en salt faktura från mig först? :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Flybook är en annan söt "leksak" med mängder av funktioner men jag tror inte att den passar som arbetsmaskin.
http://www.flybook.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
Den var tuff! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Komplett sänkte priset på T1an med 9 % till 14995 kronor, men den känns fortfarande för dyr. Det skiljer över 4 tusen mot V3205, en ekonomiskt svårmotiverad höjning av prestandan känns det som.
Amilo Si1520 finns för 2 tusen mer än V3205, och den förra har fått hygglig respons för vad jag behöver. V3205 är dock svår att hitta något om. Kan man anta att den är lika bra eller bättre som Si1520, kvalitetsmässigt, eftersom den ingår i deras professionella serie burkar? Det är hårt att inte ha någon erfarenhet av Fujitsu-Siemens... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Är det nån som har koll på hur jobbigt det är att köpa laptop utomlands? Är det bara att ändra om tangentbordsinställningarna och vänja sig vid '[+ istället för åäö eller vad det är? Eller är det helt annan layout på de tangentborden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det man kan ha i åtanke är att vissa (läs Sony) kan vara rätt kinkiga med garantier/service ifall det är köpt från utlandet, så har det vart tidigare i vilket fall. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|