FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
En liten grej, det som jag tror ska ligga i högerspalten, lite banners + populära produkter hamnar i min Safari (v. 2.0.3) centrerat längst ner på sidan.
Annars klart trevlig shop, mycket kul grejer man vill ha ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker sajten är snygg! Meny knapparna i grönt är en anning för "skitiga" ljusare grön och hover effekt vore på sin plats. sedan tycker jag att sjatens logga är lite för kantig, man borde be någon som är duktig på att göra vector grafik av den istället, då skulle den bli skitsnygg.
Din Varukorg: skulle ha en tydligare platta bakom sig för att bli bättre. lycka till |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har inte mer än kollat runt lite, men första intrycket är "wow".
Bra jobbat, verkligen! //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
klockrent!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg liten butik, men...
På förkommen anledning vill jag påpeka ett par saker i språkbruket. 1. Det heter oftast "de", och inte "dem". Som med "vi" respektive "oss"... 2. "Limiterad" känns som onödig svengelska. Ordet "begränsad" kanske går att använda? ... och som vanligt önskar jag mig mer xhtml/css och mindre tabeller. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker om butiken och det mesta ser bra ut.
Dock gillar jag inte loggan du har där. Den ser rätt pixlig och mystisk ut ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
VIP
|
Grattis till en kanonsnygg sida, med riktigt coola produkter! Det kommer gå bra ska du se..
Skulle verkligen vilja komma förbi, men är tvungen att jobba, lol |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Pagnus: Tack för feedbacken, det roliga är att loggan är i vektor
![]() ![]() Typanon: *bockar och bugar* Surfaren: Ah... min ackilleshäl...spelar ingen roll hur jag än försöker, det smyger alltid in lite de och dem... my bad ska fixa det så fort vi hinner! Limiterad tycker jag dock är ett klockrent ord, begränsad känns lite mer som... "otillräcklig" eller liknande... limiterad känns lite mer specielt, kanske till och med exklusivt? Mattias: Tackar tackar! Det är bara att beställa något ![]() Maccke: Ah player, jag saknade dig igår!!! Hä är dock lite bilder så du får se hur butiken och väggmålningen blev tillslut! Invigningsfesten: http://www.melta.se/forum/viewtopic.php?t=9 Så här ser butiken ut: http://www.melta.se/forum/viewtopic.php?t=11 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|