FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Problemet är väl att även om man vet vilka ämneskategorier ens målgrupp rör sig inom är det svårt att hitta hemsidor av betydande storlek som faktiskt kan vara värda att annonsera på. Jag ser gärna fler förslag på direkta sajter där folk i denna åldersgrupp håller till. Hittills har jag fått in byggabostad.se verkar vara mycket passande. Mer sådant!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Iform, Amelia, IcaKuriren har webbplatser som är rätt för din målgrupp
Men det beror ju också på vilken typ av webbplats du vill annonsera på. Svenska Spel? Har du undersökt vilka nätverk det finns för målgruppen? Missa inte möjligheten att ta pensionärer som målgrupp. Eller du kanske redan hittat ställen att annonsera på för den målgruppen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Syrran surfar på hästsidor, receptsidor, resesidor, spelar onlinebingo och kollar på hemnet. Recepten.se finns väl representerade här och det finns säkert fler WN-are med receptsiter i portföljen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ett tips är att köpa relevanta ord på google.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske nån gå-ner-i-vikt sida? Är ju populärt för de flesta kvinnor i denna bli-smal-era
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Harrys
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Kom på en till: kanske på sveriges radios hemsida? Där som man skickar in sitt melodikryss... är ju ganska många i den åldern som spelar melodikrysset varje lördag och som troligen gillar att gambla :=)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag skulle oavsett vilken site du väljer komplettera med att gå irl genom att på ett eller annat sätt synliggöra din webbsida "på stan". Då kan du bryta igenom i mediebruset. Edit: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Kanske låter konstigt men Spray Date har kvinnor i den åldern. Fråga mig
inte hur jag vet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Många kvinnor tittar på vår site, om antika möbler. Att annonsera på Svenska Antiknätet kanske skulle vara något? De har semsterstängt nu. De har tonvis med besök.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|