FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
serverhallen.com
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det stämmer att vi för närvarande har fullt i vår hall i Malmö. Detta är dock på väg att lösas genom en ny hall. Hör av dig till mig om du vill att jag håller dig informerad.
Mvh Runar Hreinsson VD för Crystone, tidigare ägare & vd i Icepage |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jul 19 2006, 13:49 tipsade jag om WP-Syd.
Jul 19 2006, 17:37 hade du tröttnat och valt någon annan. Men du har alltså pratat med dem redan innan mitt tips?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar som mitt inlägg försvann... Försöker igen.
Efter att ha kontaktat många leverantörer i Malmö-regionen valde jag till sist att placera vår server i Stockholm istället. Där är säkert inget fel på någon av de leverantörer jag varit i kontakt med men jag fick uppfattningen att de bästa serverhallarna finns i Stockholm och inte i Malmö. Vårt val föll till sist på Aleborg som hyr in sig i Port80's serverall. Synd bara att den som är ansvarig för co-location på Aleborg har semester. Hoppas att vi blir nöjda när servern väl är på plats. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Självklart finns det mer leverantörer i Sthlm, men dom större leverantörer finns även i Mlm. Men är man ute efter billigt så lär det säkert hitta mer i Sthlm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |