FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 3.49% |
2 |
39 | 45.35% |
3 |
37 | 43.02% |
4 |
1 | 1.16% |
5 |
2 | 2.33% |
6 |
2 | 2.33% |
7 |
2 | 2.33% |
Antal röster: 86. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nr 3 har bra förutsättningar. Jimmie är helt inne på rätt spår. ta bort lite dill, och spärra bokstäverna lite så att det blir l ä s b a r t. 2:an suger fett, vartannat företag kör copperplate fonten. 4:an utan den förfärliga symbolen hade också kunnat bli något....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
superstoffe: Jag beställde dessa från thelogocompany.com
mellow: Det är en fristående förening som riktar sig mot studenterna vid Högskolan i Jönköping, men alla är välkommna ![]() Jimmie: Tack för tipset! Personligen gillar jag 3an mest. 2an känns alldeles för standardiserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Måste faktiskt säga att jag börjat tycka om 3an mer nu när jag fått titta på loggorna ett tag. Men första tyckandet var 2an.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar Jimmies aningen redigerade logga skarpt - inte så klassisk, stilrent och med lagom mycket symbolik. Dessutom inte överdrivet mycket färger eller annat plottrigt, vilket gör den enkel att använda i diverse storlekar men även förenklar färgmässigt sett vid tryck osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
gillade 3an klart bäst. 2an hade för fet text, vilket gjorde att den förlorade en del stilrenhet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Så här blev den tillslut!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag gillar inte att ringarna blir ett ö. Jag skulle nog hellre ha arbetat vidare på kugghjulet (för det är vad den andra detaljen i trean ser ut som).
Av originalen är tvåan bäst följt av trean. Noterade precis att det var en lite gammal tråd; men det blev bra tillslut. Vad kostade loggan?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
$150
|
||