FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske inte har nytta av att ta ut mer.
Att spara pengar inom företaget är inget fel. Edit: Som ovan , en minut innan mig.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vaddå, varje tjänad krona skall väl brännas på nya mobiltelefoner och nya kläder? Hur skall folk annars veta att man är framgångsrik?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Grymt och grattis!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Fördelen med en stor sida är ju att man kan skicka trafik och marknadsföra en ny hemsida billigt.
Om det är ens egen det vill säga.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kul att det uppmärksammas.
Det är bara att inse att det var ett bra tag sen man var 17 och inte riktikt vågade starta företag än ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Grattis Johan, alltid kul med nya framgångshistorier.
Måste dock säga att när jag såg titels på tråden småfnissade jag lite och trodde att det handlade om någon som glömt gummit :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
De 7 600kr är vad som åker ner i min ficka, efter arbetsgivaravgifter och inkomstskatt. Vi är tre personer som alla tar ut lika mycket, vilket betyder att vi har lönekostnader på ~45k i månaden. Sen vad gäller mobiltelefoner så är det sånt man tar på företaget, vi behöver ju tjänstemobiler ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||