FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Personen har ju inte gjort nått fel, jag menar 1000 Dollar är en massa besökare till deras sidor. Det kostar att få besökare, gör man fel, ja då förstår jag men de drar pengarna utan någon anledning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Min gissning är att Google funnit något som tyder på att personen gjort fel. Verkar ju helt galet om Google skulle betala tillbaka pengarna till annonsörer och inte tjäna några pengar själv bara för att de har lust.
Sen att Google inte berättar varför kan ju tex bero på att de inte vill underlätta för dem som använder sig av klickbedrägeri. Skulle antagligen vara mycket lättare för dem om de visste exakt varför Google kommit på dem. Men att diskutera om Google gör rätt eller fel känns rätt svårt eftersom det bara Google själva som vet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle gissa på att någon/några på Google Adwords har begått ett misstag. Förmodligen därför att den ena handen inte vet vad den andra gör. Ni fick ett godkännande efter att ni förklarat att den gamla ägaren inte finns kvar. Någon på Google gick med på era argument och godkände er, med andra ord. Sedan är det någon annan som nu har upptäckt att er sida tidigare varit avstängd. Och den personen tror sig nu bara göra sitt jobb genom att stänga av er igen. Utan att han/hon har den blekaste aning om att ni har fått ett godkännande.
Google försöker alltså inte lura er på pengar. Någon på Google tror sig istället ha gjort sitt jobb genom att upptäcka en skojare och därför stängt av er. Att göra affärer med stora bolag är ungefär som att handskas med myndigheter. Man blir helt tokig. Och det finns aldrig någon som kan reda ut problemen, eftersom ingen har befogenheter att göra något överhuvudtaget (förutom att ställa till med mer problem då). Det är verkligen synd att du inte sparade er tidigare mail-konversation. Jag tror tyvärr att dina chanser att få tillbaks pengarna är mycket små om du inte har kvar de mailen. Men stå på dig och var trevlig, så kanske det löser sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Så klart google snor pengar, om inte så har dom snott trafik som du inte fick betalt för.
Dom stänger av folk bara för dom känner för det utan anledning, så är antagligen säkert miljon belopp dom snott för folk totalt. Så man kan bara se google om ett bedrägeri bolag som klarar sig lagligt undan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Nej det har jag inte påstått, men att dom utnytjar deras halv monopol marknad och deras storlek.
Dom är ovilliga att utreda och göra rätt försig utan gör det lättaste att stänga ner folks kontot och ta pengarna ifrån folk. Ett seriöst företag skulle inte gjort så, och bara dom stora företagen som kan göra så. Ett mindre företag skulle aldrig varit kvar länge på marknaden om dom beter sig så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi behöver vara många för att kunna sätta dit dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Sätta dit google för vad?
Jag har bara god erfarenhet ifrån google. Fått varning utan avstängning osv.. Jag tror inte de stänger av konton UTAN noll anledning och i ond tro. Därimot skulle det inte skada med mer information till de som blir avstängda. Oftast bör man ju dock ha lite koll på sin verksamhet.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|