FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Tack för att du prövat vår tjänst! Orsaken till din fördröjning är att vi har valt att inte leverera meddelanden dygnet runt. Under 'Om Tjänsten' skriver vi bla följande: "Ljud-SMS levereras vardagar mellan 08:00 och 23:00 och på helger mellan 09:00 och 23:30. Om ett meddelande skickas utanför dessa tider så väntar vi med att ringa upp tills klockan är 08:00 på vardagar och 09:00 på helger." Vi kanske skulle göra denna info tydligare. I vanliga fall tar det kring 30 sekunder från beställning till att vi ringer upp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Kommer kanske i nästa version. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Plus
Loggan förklara väldigt bra vad tjänsten gör och färgerna är bra. Kompakt och enkel sajt Minus Applikationen där man beställer Ljus-sms följer inte temat till höger, runda av hörnen, matcha en snyggare högtalarikon och sätt rätt beigefärg på bakgrunden. Personligen är jag lite allergisk mot liten bildtext (till höger) då läsbarheten försämras. Texten blir jobbigare att läsa och det blir grynigt. Övrigt Skulle gärna vilja veta vilka ljud som är mest populär. Erbjudande saknas. Skicka "Mmmm ahh (sexigt)" för endast 5 kr! Trigga kunden att testa tjänsten. Visa de ljud som säljer mest från olika kategorier med en länk till kategorin. Gör som pricerunner, lägga kategorierna på längden men fåtal ljud under. Det ger bättre plats och kan göra att känns luftigare. Spara och visa vad andra har skickat. Gör färdig meddelanden som kan skickas direkt. (Tillägg: Man vet inte riktigt vilket ljud man lägger till, lägger man till fler ljud kan det bli förvirrande, kanske ett nummer på ikonen som läggs till i meddelande fältet?) Några saker som slog mig, jag har några fler förslag också men du kanske vill utvärdera det jag skrev först. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Tack för din konstruktiva feedback! Vi tar med oss detta i arbetet för nästa version. Om du har mer kommentarer så får du gärna skriva dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Försök att inleda kunden att skicka ett ljud-sms. Fokusera på en startpunkt där besökaren börjar, använd punkterna från texten som finns till höger.
1. Skriv ett sms (inputfält för text) 2. Placera markören där du tycker ljudet passar in och välj ljud (Lista på ljud) 3. Skicka sms:et (inputfält för mobilnr) (inputfält för skicka-knapp) De fyra gyllene frågorna från "Don't Make me think" fungerar alltid. 1. Vad är det här? 2. Vad finns här? 3. Vad kan jag göra här? 4. Varför är jag här och inte någon annanstans? /Kristoffer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kommer nog kunna gå hem riktigt bra hos unga tjejer framförallt...lycka till
|
||