FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vår tur igen då.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Hade varit skitkul
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Något som är mindre än 50 mil från stockholm hade varit uppskattat. Förra gången gick utgifterna för resan på cirka 700-800 kronor (exkl. mat, boende och allt annat). Sisådär för en student
![]() Men det låter grymt kul! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Snacka om att alla fick kontakt och att vi alla hade det grymt kul sist. Bara resan med Tobbe upp o ner var grymt kul. Mats var helt klart höjdpunkten på allting, skönare kille får man fan leta efter... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Götlaborg i Juli tycker jag låter givet
![]() Annars får festivalbussen fixa busstur från gbg ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag känner att även om jag inte är en "profesionell" webmaster etc så skulle det vara förbannat roligt att åka på en sådan här träff enligt mig kan den placeras vart F.A.N som helst i sverige det kostar inte många kronor att ta tåg eller buss genom halva sverige eller nordens fastland heller för den delen iaf inte enligt mig och jag är ändå studerande.
![]() Jag missade ju den träffen som var senast så jag skulle gärna hänga på denna Stockholm eller Göteborg? Jag kommer vilket som denna gången sålänge ni inte bokar upp er på någon av dom tider då jag tänkt dra på diverse festivaler och spelningar. ![]() Hoppas det blir något fint av detta nu då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alltså. Det var riktigt schysst
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag undrar på vilken sida någon kommer att bestämma någonting
![]() ![]() För mig spelar det ingen roll om det är gbg eller sthlm (fast om jag fick välja så hade jag valt gbg). Det krävs nog någon som tar tag i detta och styr upp det. Jag tycker juli låter som ett bra förslag. Några förslag på exakta datum? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Nej men något här tycker jag låter som en plan, känns som det borde vara en hel del av medlemmarna som bor i närheten, annars kan jag tipsa om bra hotell ![]() //Björn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|