FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Provade Net Viewer men det verkade väldigt ålderstiget och jag fick det inte att fungera tillfredsställande. Beskrivningen du ger exempel på från Website Extractor innebär endast som jag förstår det att man kan utnyttja en befintlig web-proxy för att nå Internet. Ingen inbyggd proxy och därmed inget stöd för lagring av sidor som laddats via proxyn. Så jag får nog som sagt fortsätta söka.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
om du har vägarna förbi mig så kan du få leta igenom min samling med datatidningar så skall du se att du hittar vad du söker
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
tja, är ju inte direkt så att jag har brist på program att leta bland eftersom det finns mängder bara man söker lite på google. är bara ute efter ett fungerande program som någon har erfarenhet av sedan tidigare just för att slippa ödsla flera dagar på att hitta ett som fungerar. har hittills provat ett drygt tiotal utan att något fungerade tillfredsställande.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag har erfarenhet av det och det var en proxy som spara allt o fungera as bra plus att den spara ner alla länkar som fanns på senaste sidan man var inne på om det finns bandbredd över... var as bra e ju bara de att jag inte kommer ihåg namnet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() speciellt inte när du inte nämner vilken datortidning det var. :unsure: har du några som helst uppgifter man kan utgå ifrån i sökandet så skulle det ju iaf vara av lite värde.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
kan bara säga att jag är i stort sett säker på att det var en tidning från idg då de bara var dom jag läste för några år sen...
nästan säker på att det var pc för alla eller internetworld! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
hoppas du menar automatiskt. använd dej av ord du förstår.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Skriver jag automagiskt så menar jag också det. Att du sedan inte förstår dig på den något tweakade innebörd jag var ute efter borde kvitta för dig. Är övertygad om att jag förstår innebörden i vad jag menade betydligt bättre än vad du gör. Åtminstone borde du inte skriva så totalt meningslösa inlägg som du gör. edit: orka
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
haha automagiskt, den va bra
![]() |
|||
![]() |