FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Okej, ja det är så det fungerar. Micho blir nog glad om han får köpa den eller den är inte till salu?
Och tror du att eran snapback tjänst kommer kunna finnas för "allmänheten" inom en snar framtid? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hurvida vi ska behålla domännamnet eller inte diskuterar vi just nu internt.
Snapbacktjänsten är för tidigt att uttala sig om ännu, vi har 3-4st som provkör den, brist på tid att färdigställa den är en anledning att det kan ta tid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ok,
Behöver ni fler beta testare tveka inte för att kontakta mig! ![]() Over and out, Jens |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Decibel.. om ni nu tar 2-4 namn per vecka kan ni då tänka er sälja just detta namn till mig då jag väntat på det i 3 månader och jag gjorde allt i min privatpersons makt att få tag på namnet.
Får jag inte namnet så går allt ja planerat i spillror.. jag kan ju kompromissa genom att ha erat webbhotell åt domänen. Då får ni ju en kund på köpet och betalt för domänen därtill. Hoppas ni kan tänka er göra mig den tjänsten. *hoppas innerligt* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag tror du kommer få namnet av Håkan till självkostnadspris (120 kr * 2 + 2 frimärken för ägarbytet). Han kommer inte att vilja ha det kvar om det blir diskussioner om han tog det bara för han läste din tråd.
Grattis! T
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Som Thomas säger, jag satt och glodde i listan bara och tog ett par namn som hade potential att utvecklas, men då du redan har ett ongoing projekt släpper jag den till dig, dels för att slippa bli anklagad för att sno domännamn andra vill ha
![]() Kontakta oss på telefon, 0200 - 58 03 58 så löser vi det hela. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du skickat in ägarbytspapprena än?
Mvh Michel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
jo du har rätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
nic.se tar god tod på sig :huh:
Skulle vilja tacka Thomas & Håkan för att jag fick ta över hi ttajo bb.se Det är med den här siten jag tänkt starta mitt nya företag och förhoppningsvis ta mig från den dunkla oljeluktande verkstaden jag jobbar på i dagsläget. Tack! // micho |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|