FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har använt Norton sen 90-talet och har alltid funkat perfekt för mig, aldrig varit med om nått det inte kunnat lösa.
På jobbet har vi F-Secure och det tycker jag och alla andra på jobbet är extremt dåligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Har använt AVG i ungefär ett halvår. Är riktigt nöjd! Gratis och bra!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
AVG
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Min röst går till Nod32
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Norton var bra fram till version 2001 eller 2002. Då började det sega ner datorn oerhört mycket.
Dessutom brukar privatpersoner ofta skicka på Personal Firewall eller vad den nu heter, som ställer till allehanda problem och knas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Erfarenheten av Norton är väl att det är mycket tyngre och resurskrävande än de flesta andra antivirus.. Så numera är det enbart Nod32, och jag har märkt att det fungerar. Varnat en gång och sedan syns det inte mer. Tar ingen kraft av systemet heller. Rekomenderas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
NOD32 är suveränt!! Inte gratis, men köper man via internationella sajten så blir det bra pris ändå. Svenska sajten är dyrare...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Nykomling
|
OK - nästan alla tycker NOD32....
Men har ni fått in virus som det tar hand om bra eller vad? En del skriver att dom inte fått något virus på ci eller så lång tid med nod, funkar det då? Eller är det så dåligt på att känna av virus så det är därför ni inte har fått några virus? OBS jag menar inte att vara stygg - men ibland stöter man på liknande kommentarer som sedan visar det sig att programmet är helt odugligt? Respons tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det plockar ett antal varje dag som kommer med diverse e-post. Att det sedan aldrig (så vitt jag kunnat läsa mig till, men det var 2 år sen nu...) missat ett virus i de tester som VirusBulletin utfört tycker jag är ett gott betyg...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|