FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Jo, det här var mäktigt.
Gillar din FLV-Player också. Eyetoy är grymt roligt. Har hoppat sönder ett antal golv med det. ^^. Spin vidare, stanna inte bara där nu.
![]() |
![]() |
#12 | |||||
|
||||||
Nykomling
|
Oj, många svar. Kul!
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
/Andreas |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
coolt.
Jag har min webbkamera klar......... pm:a när man får testa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag började se trailern var min första tanke "Fyfan vad häftigt!", när den hade slutat kände jag redan att jag hade lessnat...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Det tror jag säkert. Men det jag försökte säga var att den snabbt kändes lite enformig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillar idén och det verkar kul, så nu får väl man leta fram kameran och testa IRL.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
himla intressant faktist!
![]() jag skulle vara intresserad av att testa det också om ni behöver en till! skoj! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Sjukt snyggt gjort!
Kan inte bli det minsta bättre enligt mig! *Pss* Älskar verkligen det där typsnittet? Man kan inte få veta vad det heter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Responsen har varit riktigt bra och beta-versionen som ligger uppe nu har senaste veckan haft mellan 50 - 80.000 spelare per dag. Så det verkar finnas bra potential för spel med rätt höga krav på dator och webbkamera. Typsnittet heter förresten Antique Olive Bold Condensed: http://www.linotype.com/12942/antiqu...nsed-font.html |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|