FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ibland kan det ju vara så att man inte vet vad man ska söka på. Det är inte alla professionella webmasters som vet vad tex AJAX är. Jag visste inte det innan jag läste om det här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag anser mig dock inte vara "professionell" webmaster. Snarare besatt hobbywebmaster ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
DeSoto:
Citat:
Å andra sidan kan jag förstå det. När det för tredje eller fjärde gången en vecka kommer samma fråga av olika nybörjare så är det lätt att svara lite vasst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Det finns 100tals forum i Sverige för webmasters där man kan utbyta frågor om HTML, webdesign "Vad tycker ni om min sida" osv ... däremot är det få där det diskuteras serverlösningar, programmering och sponsorer ... osv ... Där har vi även med syftet med WN kortfattat Syftet är att utveckla Sveriges internet och att hitta nya Kompisar / Sammarbetsparners. Se detta forum som ett sätt att påverka och analysera Sveriges internetbransch. Nu är iofs inte visionen eller syftet reviderat sedan starten och skulle kanske behöva en liten justering. Men än sammanfattar raderna visionen och syftet ganska bra. Reglerna är tycker jag just nu är väldigt kompletta och verkligen värda att läsa.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hundserver du har helt rätt.. vi delar samma uppfattning! Man blir idiotförklarad av en del som har kommit lite längre inom WD.. men om WN.se är ett forum för endast "proffs webmaster" så är det många som hamnat fel.. detta är ett stort område, det finns många jätteduktiga medlemmar, men en del har väl inte fattat att detta är så j*vla brett att har man detta bara som sidosyssla så är det mycket..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|