FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
well.. Idag tar jag 2000 kr / månad som fast pris av mina sponsorer... det e lite skillnad det...
jag är nog ingen säljare... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tyvärr är det väl så att inget företag i världen betalar oss 0,003kr/visning om man har så pass många visningar per månad? Vi tar enbart betalt för tjänster i spelet via SMS, Telefon eller Kreditkort. Med andra ord tjänar vi inget på reklam. Någon som är duktig på att sälja reklam och vill hjälpa till mot provision? ![]() Målgruppen är killar i åldern 16-21, vars huvudsakliga intresse är datorspel, främst Counter-Strike. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
468x60, 140x350 i de flesta fallen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jo, men begreppet "visningar" är ju inget bra mått. Det beror ju på så mycket. Visst, om man vet förutsättningarna kan man sedan räkna fram vad priset bör vara för 1000 visningar. Utan att känna till vilka förutsättningarna är blir det ju omöjligt att säga vad 1000 visningar ska vara värt. Jag kan inte förstå om vissa ger ett bestämt pris per 1000 visningar på alla typer av sajter. Det måste med nödvändighet betyda att vissa får alldeles för lite och vissa alldeles för mycket.
/Bengt
![]() |
Svara |
|
|