FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad det gäller referenser (som jag kallar källa) så skriver jag in absolut alla som jag får tag i. Dessvärre är det ganska många ordspråk som saknar källa. Men jag håller givetvis med dig och jag skulle vilja ha källa på ALLA. En framtida funktion är att besökaren ska kunna kommentera ordspråken. Då kanske vi kan få hjälp att få reda på den rätta källan. Utskrift med media=print. Jag har haft lite problem med att mac inte gillar denna funktion. Är det någon som kan hjälpa mig med en fungerande kod? Superenkla sökningen SKA söka i källor. Har inte fått till det än. Just nu har jag över 1000 julklappsrim att godkänna!.. Tack för bra åsikter! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad det gäller uppdelning i spalter rent grafiskt så får du väldigt gärna maila förslag till [email protected]. Bra förslag belönas! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har sen några dagar tillbaks en värdering där bra ordspråk (enligt mitt tycke) kommer överst. Din ide med tummen-upp är genialisk. Den ska jag grunna på. Tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser väldigt bra ut, dock tycker jag att länkarna "start", "ditt arkiv", "gratis bilder" och inforutan syns lite dåligt (kontrast gentemot bakgrunden). Dock kanske du gör detta medvetet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Kod:
<style type="text/css" rel="print.css" media="print" /> IMG {display:none; } Detta bör då dölja alla bilder vid utskrift.
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Väldigt roande sida. Man kan sitta länge med den! :P Suveränt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske en RSS-tjänst (random?) så att andra webbplatser kan visa ordspråken?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|