FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kör på roboten Lysa där man ställer in sin fördelning av kapitalet mellan räntor och aktier, sen sköter de resten. Blir portföljen obalanserad fördelas pengarna om. Finns för både privatpersoner och företag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Även jag vill slå ett slag för Lysa. Ligger +18,73% sedan start april 2018. Rekommenderar även den avgiftsfria fonden Avanza zero, ligger +45% där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Dock har en global placering med tonvikt på USA varit gynnsam just nu, men slår man ut tex. Avanza Zero på flera år kommer den att ge 7-10% eller vad världsindex varit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker det här är en bra tråd! Det jag letar efter är fler saker som, vid en något större initial investering ger ett kontinuerligt kassaflöde (oavsett om det är lågkonjunktur) och det vore jätteroligt med fler tips!
Har ni fler tips på saker som enligt är själva kräver väldigt lite arbetsinsats, men endå ger ett inflöde av pengar? Det behöver inte bara vara investeringar, utan tex. även någon form av typ av kampanj eller liknande. Sälja "populära eböcker" via Clickbank (med en färdig "sales"-page) vad jag vet via Adwords är en "gammal" grej, men som jag aldrig provat. Har man en tydlig ROI, känns det också som en rätt så "automatiserad" grej. SEO-sajter kräver ju som sagt viss skötsel för att man ska fortsätta tjäna pengar på dem.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|